Magnesium Diasporal - singurul produs care conține citrat de magneziu pur, în forma în care acesta se găsește în organism. Disponibil și în România.

* Erhöhung der Magnesium- konzentration im Blut nach 90 Minuten.

Magneziul în timpul sarcinii

Un mineral important pentru tine şi copilul tău

Sarcina este un prilej de bucurie care implică totodată, schimbarea obiceiurilor zilnice. În plus față de probleme practice și organizatorice, alimentația sănătoasă este acum din ce în ce mai mult, preocuparea principală a mamei.

Sfaturi pentru o sarcină sănătoasă 

  • Acordă atenție unei alimentaţii echilibrate, sănătoase cu multe fructe și legume.
  • Evită carnea crudă sau insuficient gătită, ouăle crude, peștele crud și laptele și produsele din lapte nepasteurizat (de ex. brânzeturi). Aceste produse pot conține germeni, cum ar fi toxoplasma sau listeria, care pot fi dăunătoare pentru făt. 
  • Evită organele! Nu sunt recomandate datorită substanțelor nocive pe care le-ar putea conține. 
  • Ia mai multe mese mici pe tot parcursul zilei.
  • Evită mesele cu grăsimi, alimentele care produc balonare și dulciurile. Acest sfat este valabil în special pentru produsele de tip „fast food” și semi-preparatele de supermarket, care sunt, de obicei, sărate și grase.
  • Nu consuma alcool! 
  • Bea 2 litri de lichide pe zi, preferabil apă minerală plată. 
  • Menține-te sănătoasă și în formă practicând sporturi de anduranţă în mod lejer, cum ar fi mersul pe jos sau aqua-fitness-ul!

Ginecologii recomandă magneziul!

Necesarul de magneziu crește considerabil în timpul sarcinii din cauza dezvoltării fătului. În acelaşi timp, se elimină pe cale renală cu aproximativ 25% mai mult magneziu din corp, datorită schimbărilor metabolismului mamei.

Deja din a doua jumătate a sarcinii, necesarul de magneziu este dificil de acoperit în mod eficient doar prin nutriție. Ar putea să apară simptome tipice de deficit de magneziu, de ex. crampe, spasme sau tensiuni musculare. În aceste cazuri, un posibil deficit de magneziu ar trebui să fie discutat cu medicul ginecolog.

Dacă deficiența de magneziu nu este tratată, poate fi cauza durerilor premature ale travaliului.

Ce fel de magneziu?

Deutsche Gesellschaft für Ernährung (DGE, Societatea Germană pentru Nutriție) recomandă 310 mg de magneziu pe zi pentru femeile gravide. Produsele alimentare conțin magneziu în formă organică, de exemplu, sub formă de citrat de magneziu. În această formă, magneziul este în mod natural bine absorbit de către organism.

Gama de produse Magnesium Diasporal® îți oferă multiple dozaje, forme de administrare și arome pentru alegerea suplimentului de magneziu preferat.

Femeile gravide au nevoie de mai mult magneziu. Necesarul de magneziu nu poate fi întotdeauna acoperit doar prin alimentație. Prin urmare, se recomandă un aport suplimentar de magneziu.

În timpul sarcinii, se schimbă metabolismul și crește cerința de magneziu.